Mój plan na odchudzanie brzucha

Zrobiłem sobie mały plan na zrzucenie trochę tłuszczu z brzucha i udalo się. Plan zawierał 14 dniowy zestaw prostych ćwiczeń na brzuch. Jeśli chcesz, napisz w komentarzu i podeślę ci zestwaw. Sam dobierałem ćwiczenia, są naprawdę śmiesznie łatwe. Zapraszam.

Reklamy

Zrobiło się gorąco, czas na ćwiczenia odurzające.

imagePiękna pogoda na dworze. Czas zacząć ćwiczenia. Czy wiesz że podczas takiej pięknej podody, czyli upalnego słońca, spalasz prawie dwukrotnie więcej energii? To wręcz wysysa z ciebie tłuszcz.

Jednak uważaj, gdyż taka pogoda może być także niebezpieczna. Zbyt mocne słońce, wysącza z nas wodę, dlatego nie możemy rozstawać się z butelką. Pij zawsze wtedy, gdy

 

utracisz wodę, czyli zawsze gdy się spocisz.

Najlepsze ćwiczenia na taką pogodę to aerobik, spacer, marsz czy delikatne bieganie. Jednak odradzam biegać w samo południe, gdyż wtedy słońce grzeje najsilniej.

Pamiętaj – podwójne spalanie, robi wrażenie.

Jak schudnąć skutecznie, a nie szybko – to zasadnicza różnica

jak schudnąć skutecznieWiele osób myśli sobie:

Przydałoby się zrzucić z 5 kilo do wakacji.

No to co robimy na pierwszy ogień? Wchodzimy na tanie aukcje internetowe i kupujemy:

– tabletki do odchudzania (spalacz tłuszczu),

– skakankę,

– buty do biegania.

W pierwszym dniu nie jemy już nic od 15, biegamy do upadłego i…

TO DO NICZEGO NIE PROWADZI!

W ten sposób w najlepszym wypadku się zniechęcisz a w najgorszym napytasz sobie prawdziwej biedy.

Najzdrowszy sposób na utratę wagi – nie jest nim ani dieta, ani niesamowity wysiłek. Ciało lubi powolne zmiany w zakresie żywności i aktywności fizycznej. Zapisz sobie to zdanie i zapamiętaj je.

Zakatuj się na siłowni

Jeśli od 5 lat nie byłeś na siłowni, to nie ma sensu za pierwszym razem wskoczyć na 5 godzin. Twoje ciało odpowiednio odpowie na ten atak, ponieważ zabezpiecza się przed takimi nagłymi „skokami”. Za dwa dni wyprodukuje tyle hormonów, że skutecznie zniechęci Cię do zrobienia czegokolwiek.

Nawet jeśli pochodzisz na siłownię tydzień czy dwa i będziesz ćwiczyć takim sposobem, to Twój organizm pomyśli sobie tak:

Zaraz zaraz, okradają mnie z tłuszczu, a przecież zbierałem go tyle lat:

– zwalniam metabolizm,

– produkuję odpowiednie hormony żeby nie przemęczać już mięśni,

– itp. zabezpieczenia.

Dieta mnie odchudzi!!!

Dieta = Głodówka…

Niestety dla wielu ludzi tak to wygląda. Jeśli do dziś pakujesz w siebie 3000 kalorii dziennie, a nagle dostarczysz niecałe 2000 to co się stanie?

Reakcja mózgu podobna jak powyżej.

Dieta powinna być dobrana tak, aby stopniowo wprowadzać organizm w nowy „styl życia”. To nie jest miesięczna zabawa. Gdy skończysz swoją dietę po miesiącu i wrócisz do starych nawyków, to przytyjesz podwójnie. Dlatego zanim zaczniesz – przemyśl czy aby na pewno robisz to dobrze.

A więc jak schudnąć skutecznie?

Do skutecznego schudnięcia potrzebujesz 3 rzeczy. Po pierwsze:

– czasu,

– dobrze dobranego żywienia,

– dobrze dobranej aktywności fizycznej.

Popatrz jak dwa ostatnie punkty są „delikatnie użyte”.

To nie musi być plan żywienia, który przewiduje Twoje codzienne posiłki i wyznacza je co do sekundy. Po prostu wprowadź pewne zasady. Ważniejsze z nich to unikanie węglowodanów o czym mowa tutaj: dieta niskowęglowodanowa. Po drugie picie dużej ilości wody. Im więcej tym lepiej. Woda to taka substancja z którą raczej nie przesadzisz, a tak będąc poważnym, to staraj się ją mieć przy sobie i popijać od czasu do czasu.

Kolejną rzeczą do skutecznego odchudzenia się są ćwiczenia. Polecam bieganie, ponieważ to niesamowita sprawa. Na początek malutkie trasy po okolicy (zrób sobie plan biegania). Gdy nie masz siły, rób szybki spacer, gdy coś Cię boli, spaceruj. Na początku boli wątroba i czasem serce, lecz to nic poważnego. Jeśli masz wątpliwości, warto zrobić badania.

UWAGA: wiele osób aby schudnąć robi brzuszki. Czy uważasz że to skuteczne?

NIE!

Brzuszki zostawimy sobie na rzeźbienie mięśni, a teraz zrzucamy tłuszcz, a do tego BIEGAMY!

Jeśli wszystko to rozłożysz w czasie i będziesz przestrzegać swoich planów i ustaleń, to dowiesz się jak schudnąć skutecznie.

Jeśli masz wątpliwości, pisz w komentarzach, na pewno odpowiem.

Pozdrawiam

D.

A to nasz cel:

odchudzony brzuch

Dieta niskowęglowodanowa. Jabłka i węglowodany tuczą!

Nie pozwól nigdy doprowadzić się do takiego stanu.Porada na dziś: niskowęglowodanowa dieta jest najlepszym sposobem, w jaki sposób schudnąć szybko.

Trzymajcie się tej porady, a zobaczycie, że odchudzanie będzie łatwiejsze. Jeśli jeszcze nie wiesz co zrobić aby schudnąć, to czas na zmiany.

—-

A teraz pytanie do odchudzających się:

Kto chciałby być ciągle głodny i obsesyjnie dbać o kalorię jakie przyjmuje?

Ogranicz tylko węglowodany

Jak się ostatnio okazało, wcale nie trzeba odmawiać sobie WSZYSTKIEGO. Jedyne czego potrzebujesz, to ograniczyć węglowodany, gdyż to one nas budują w kierunku otłuszczenia. Przeciętny człowiek powinien przyjmować dziennie między sto a dwieście gram węglowodanów – nie więcej.

Ale jeśli chcesz schudnąć szybko, to zaufaj mi – zredukuj liczbę przyjmowanych węglowodanów do maks 100 gram – efekty zauważysz po pierwszych tygodniach.

Zamiast cukrów złożonych jemy: skrobie, warzywa, i ziarna. A owoce? Owoce minimalizujemy, gdyż mają bardzo dużo cukru. Czy wiesz jak tuczące są jabłka i banany?
Jeśli naprawdę musi jeść owoce, to nie jedz więcej niż 1-2 sztuki dziennie.

Zrób sobie miesięczny test w ograniczeniu węglowodanów, a zobaczysz, że efekty będą niesamowite. Jako źródło energii wykorzystać ziarna słonecznika, dyni itp. mają odpowiedni tłuszcz, który zachęci Cię do ćwiczeń.

Zatem chudnij szybko i ciesz się z efektów!

Biegaj aby schudnąć szybciej

Wiele osób się denerwuje ponieważ chcą schudnąć.

Jako jedno z najbardziej energicznych ćwiczeń jest bieganie – to niezwykle skuteczny sposób, aby spalić kalorie. Jeśli masz nadzieję w miarę szybko i regularnie schudnąć, oto kilka rad, jak osiągnąć sukces.
Zdrowe odżywianie to pierwszy krok
Jeśli chcesz schudnąć, pamiętaj, że wystarczy spalać więcej kalorii niż się spożywa. Aby stracić kilogram, trzeba spalić około 7000 kalorii. Więc musisz połączyć pracę ze zdrową dietą.

700 kalorii to około 50 – 60 minutowy marszobieg.

Zatem 100 x taki bieg, to 10 kilo mniej!

Biegając 3 razy w tygodniu, możesz osiągnąć to w rok.

Biegacze mają szczególne potrzeby żywieniowe, ale podstawowe zasady zdrowego odżywiania nadal obowiązują. Spróbuj wybrać mniejsze porcje żywności o wysokiej zawartości tłuszczu i wysokiej kaloryczności i jeść posiłki pełnoziarniste, owoce i warzywa.

Jeden główny błąd wśród biegaczy jest to, że większość kalorii pochodzi z napojów. Niektórzy biegacze mając złą dietę, mogą nawet przybierać na wadze, niż tracić.

Jednym ze sposobów, aby zapobiec złemu podliczeniu kalorii lun bezmyślnemu jedzeniu jest możliwość rozpisania wszystkiego w dzienniku. Widząc bilans swojego pokarmu możesz zobaczyć, gdzie twoja dieta wymaga poprawy.

Zatem bieganie + dieta = sukces!

A tu kilka porad o bieganiu:

Na początku w odchudzaniu

Oblicz swoje BMR (podstawowe tempo przemiany materii). Twój BMR to ilość kalorii jakich organizm potrzebuje do utrzymania podstawowych funkcji życiowych, takich jak oddychanie i trawienie. Jest to minimalna ilość kalorii, musisz jeść każdego dnia. Pamiętaj, że żaden kalkulator nie będzie w 100%  dokładny, więc warto dowiedzieć się więcej o własnej przemiany materii.
Oblicz swój poziom aktywności. Przez tydzień lub dwa, warto skorzystać z kalkulatora kalorii, aby dowiedzieć się ile kalorii spalasz podczas siedzenia, stania, ćwiczenia, podnoszenie ciężarów, itp. przez cały dzień.

Innym, łatwiejszym rozwiązaniem jest noszenie monitora pracy serca, który oblicza spalone kalorie. Po tygodniu dodaj sumy za każdy dzień i średnią, aby uzyskać ogólne pojęcie, ile kalorii spalaszkażdego dnia.
Śledź ile kalorii jesz. Na co najmniej tydzień, wprowadzać i śledzić kalorie. Możesz to zrobić w internecie – jest wiele programów, lub użyć dziennika żywności spisać co jesz i pijesz każdego dnia. Po tygodniu dodaj sumy za każdy dzień i średnią ich, aby uzyskać ogólne pojęcie o tym, jak wiele kalorii jesz każdego dnia.
Na koniec Weź swój numer BMR i dodaj swoje kalorie aktywności. Następnie odejmij liczbę kalorii które chcesz spalać do odchudzania. W ten sposób będziesz chudnąć.