Bieganie – podobno najskuteczniejsze jest rankiem

Rankiem poziom cukru we krwi jest niższy niż poziom wód lądowych na Sacharze. Oznacza to, że jako pierwsza spala się tkanka tłuszczowa.
Mam plan i robię mały test 10 x 10 biegów na czczo. Nie będą to duże biegi, po maksymalnie 5 kilometrów, co zajmie maksymalnie 30 minut.
Wiem, wiem – nie biegam zbyt szybko, ale to wcale nie jest celem. Po pierwsze biegam w terenie górzystym, więc czasem po prostu nie da się nie przystanąć, a po drugie, wychodzę z zasady utrzymywania tętna na poziomie umożliwiającym rozmowę.
Podobno w takim właśnie stanie, tłuszcz pali się najlepiej.
Zatem jutro, przed pracą, wstaję, biegnę i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Zważyłem się, zrobiłem zdjęcia i jeśli efekty będą dobre, to niebawem postaram się pochwalić. Zachęcą mnie do tego komentarze, lajki, wykopy i inne tego typu miłostki blogowe.
Pozdrawiam:)

Dodaj komentarz

6 komentarzy

  1. agnieszka

     /  Sierpień 24, 2012

    Ok, ale dlaczego na czczo?

    Odpowiedz
  2. oj ja bardzo nie lubię biegać na czczo, zaraz mi się słabo robi. ale podziel się rezultatami ! 🙂

    Odpowiedz
  3. Dziewczyny, właśnie odnoszę się do Waszych komentarzy 🙂

    Odpowiedz
  1. Pierwszy dzień po bieganiu na czczo. « Jak schudnąć skutecznie bez mozolnych ćwiczeń i potu na czole
  2. Drugi dzień bieganie na czczo i małe zmiany. « Jak schudnąć skutecznie bez mozolnych ćwiczeń i potu na czole
  3. Dałem ciała z planem na bieganie « Jak schudnąć skutecznie bez mozolnych ćwiczeń i potu na czole

Skomentuj

