Drugi dzień bieganie na czczo i małe zmiany.

Witam Serdecznie

Jak niektórzy wiedzą, miałem szalony pomysł biegania na czczo, tutaj opis pomysłu i dnia pierszego:
https://chudnijszybko.wordpress.com/2012/08/23/bieganie-podobno-najskuteczniejsze-jest-rankiem/

a tutaj już raport z pierwszego dnia:
https://chudnijszybko.wordpress.com/2012/08/24/pierwszy-dzien-po-bieganiu-na-czczo/

Jednak z przyczyn niezależnych ode mnie, muszę dokonać lekkich zmian.

Drugi dzień – sobota, był MASAKRĄ. Byłem tak wycieńczony, że nie mogłem bieć nawet z górki. Zrobiłem około 5 kilometrów po polech i po lesie i postanawiam wprowadzić małe zmiany.

Po pierwsze, głupotą byłoby bieganie codziennie i pomimo tego, że wiedziałem iż tak się nie robi, palnąłem sobie to za cel. Oczywiście to zmieniam na starcie. Co 2,3 dni bieganie, a w międzyczasie siłownia, jednak bardziej ćwiczenia aerobowe niż siłowe.

Druga sprawa to bieganie na czczo, musimy nieco zmodyfikować. „Walić” te efekty, kiedy w zamian można stracić zdrowie. Zamiast biegać bez jedzenia, robię tak:

Przed biegiem delikatne węglowodany na zasazdzie owoców lub warzyw (ryż, trochę marchewki). Dosłownie minimalne ilości. Od jedzenia za 20 minut idę biegać, później uzupełniam węglo i białko, na zasadzie ryż, jajka, pierś z kurczaka, makaron.
W ilościach rozsądnych i dostosowanych do potrzeb. Nie lubię wyliczać jedzenia co do grama.

Po tej drobnej modyfikacji, myślę że będzie lepiej.

Nie sztuką jest ślepo wykonywać postawione warunki – ważne jest aby znaleźć złote rozwiązanie aby osiągnąć cel, dlatego w każdej dziedzinie życia zmiany wchodzą w grę.

Życzcie mi powodzenia.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  1. Hm, bieganie 20 min po takim lekkim posiłku brzmi sensownie 🙂
    Ja z kolei wolę biegać późnym popołudniem / wieczorem.

    Odpowiedz
  2. da się biegać na czczo, ale do tego trzeba być spalaczem tłuszczu 😉 ja sama biegam póki co po owocach, bo najlepiej m isię tak biega, ale planuję na czczo 🙂 no i w planach mam tylko 3x w tyg bieganie 😉 więc niezbyt intensywnie 😀

    Odpowiedz

Skomentuj

