Jak walczyć ze słodyczami

Ostatnio w komentarzach dziewczyny mnie trochę postraszyły (chyba dziewczyny) ksandra i rdza zagroziły mi, że mogę mieć grzyby, które zmuszają mnie do jedzenia ze słodyczami.

Jednak całkiem niedawno miałem badania krwi i nic takiego nie wyszło. Ksandra jesteś młodą osobą jak widzę po wpisie, a masz sporą wiedzę i zmusiłaś mnie do działania, bo przez Ciebie przeczytałem jakieś 20 artykułów o tych grzybach.

Wydedukowałem z tego, że nie są takie groźne, ale faktycznie mogą wywoływać łaknienie.

Można je „zabić” za pomocą kilku prostych trików. Spróbuję pić sok z cytryny i gorzkie warzywa przez pewien czas, zobaczymy jak wyjdzie.

Z drugiej storny JAK MAM UTRZYMAĆ CUKIER WE KRWI? Przecież nie da się nie jeść cukru. Dziś cały dzień nie myślę o słodyczach, ale mam mały pociąg (kac). Chyba tak czują się palacze gdy nie palą 🙂

Nie mam dobrego pomysłu na to aby to jakoś skutecznie zwalczyć i żeby było zdrowo. Doradźcie coś.

Następny wpis
Dodaj komentarz

2 komentarze

  1. O, miło, że o mnie napisałeś 🙂
    Faktycznie coś tam o grzybach wiem, bo sama mam z nimi problem. Candida powoduje u mnie ataki AZS. Można z nimi walczyć w sposób „naturalny”, ja baaardzo polecam czosnek w dużych ilościach i olejek z oregano, który jest dosyć drogi, ale widziałam po nim efekty. Jednak (niestety) najlepiej działają antybiotyki, właśnie jestem w połowie kuracji Nystatyną i już od tygodnia nie miałam wzdętego brzucha a czekolada może dla mnie nie istnieć. Nie jestem pewna czy te gorzkie warzywa Ci pomogą, ale jeśli nie wiesz na 100%, czy masz Candidę to najlepszym wyjściem będzie po prostu nie jeść cukru, owoców przez pewien czas, pomoże też lewatywa, bo te świnstwa zazwyczaj siedzą w jelitach.
    Najważniejsze – trzeba zażywać probiotyki! One nie tylko walczą z grzybami, ale też chronią cały nasz organizm. Polecam Biopron Valosun, on zawiera najwięcej tych „dobrych” bakterii.

    Odpowiedz
    • Ksandra, z czosnkiem nie będzie problemów. Faktycznie zauważyłem, że czasem mam problem ze wzdęciami, ale są to raczej okresowe problemy. Podobnie miałem ze zgagą.

      Z bloga o odchudzaniu zrobi się chyba blog o zdrowym trybie życia 😀

      Odpowiedz

Skomentuj

