Odchudzanie – przede wszystkim nie żreć po 18 (błędy odchudzania)

Największy błędem odchudzających się, jest wprowadzanie wszystkich zmian w ciągu jednego dnia.

Gdy normalnie napychałem się do momentu aż jedzenie podchodziło mi po gardło, a nagle ktoś mi mówi: zjedz dwa kęsy i będziesz najedzony (bo tak wynika z Twojego bilansu kalorycznego), to coś jest nie tak.

Jak się okazuje – zmuszę się do tych zaleceń dietetyka przez tydzień, dwa, a później odbiję sobie to 10 krotnie.

Wprowadzaj zmiany w odchudzaniu małymi kroczkami

Zamiast stawiać swoje życie do góry nogami, wprowadzaj małe zmiany, a zobaczysz że to zaowocuje. Nie nastawiaj się, że schudniesz 10 kilo w miesiąc, to jakieś bajki!

1. Zamiast drastycznie obcinać swoje nawyki żywieniowe, postaw sobie za cel – jeść mniej, nie jest po określonej porze (choćby nie wiem co), unikać jedzenia konkretnych rzeczy. Obserwuj się, rób notatki i zobacz jakie będą tego efekty.

2. Zamiast rozpisywać tygodniowy plan siłowni, biegania i basenu, zacznij coś robić rekreacyjnie. Postanów, że 2 razy w tygodniu będziesz chodzić na spacer, później biegać, raz na tydzień na basen – stopniowo.

3. Zanim kupisz „najlepsze tabletki na odchudzanie”, wstrzymaj się… Większość z nich to karnityna, albo kofeina (na tym są oparte). Jakieś pierdoły, które można zastąpić zieloną herbatą. Nie przesadzaj z tym i jeśli już kupujesz to w określony celu (na wzmocnienie stawów, na przyśpieszenie przemiany materii itp.). Nie licz tutaj na cuda, nie ma zdrowego, legalnego produktu, który bez diety i ćwiczeń pozbawi Cię tłuszczu.

Got it?

Reklamy
Dodaj komentarz

6 Komentarzy

  1. to prawda:) wszelkie zmiany należy wprowadzać stopniowo 🙂 i powoli się do nich „przyzwyczajać” 🙂 aż do momentu gdy wchodzą nam w nawyk:)

    Odpowiedz
  2. Trudne jest planować długoterminowo i realizować wszystkie postanowienia.. dlatego polecam jak autor postu małymi kroczkami djść do celu 🙂 Jedzenie po 18 także według mnie nie powinno mieć miejsca Pozdrawiam

    Odpowiedz
  3. nie żarcie po 18 zwalnia metabolizm w przypadku osób, które pozno chodza spac

    Odpowiedz
  4. Super podsumowanie! Podpisuje się pod tym:)

    Odpowiedz
  5. A ja gdzieś wyczytałam, że z tym niejedzeniem po 18:00 to mit. ale co kto woli. Ja jestem zwolenniczką zjadania kolacji na 2-3 godziny przed snem. Ale musi to być coś lekko strawnego.

    Odpowiedz
  6. JJ

     /  Marzec 28, 2013

    Zdecydowanie wole odżywki

    Odpowiedz

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: